راههای افزایش سئو سایت وردپرس
747 بازدید بازدید
گاهی اوقات یک فرد به تنهایی قادر به اداره سایت نیست. پس بهتر است فرد یا افرادی جدید با هم این کار را انجام دهند. پس ادمین جدیدی برای سایت وردپرسی خودتان تعریف کنید. و از فواید آن استفاده کنید. چرا که از نظر سیستماتیک، نتایج مؤثری به همراه دارد. با هم آموزش ایجاد ادمین جدید در وردپرس را مرور می کنیم تا فعالیت های مشترکی مثل بررسی و پاسخگویی به کامنت ها، انتشار پست، ادیت کاربر و … را انجام دهیم.
اول به پنل مدیریت سایت وردپرس تان وارد شوید. در سمت راست منو کاربران را کلیک کنید.
حالا به بخش افزودن مخاطب جدید رفته و فایل های خالی را پر کنید. مواردی مثل نام کاربری، ایمیل، نام و نام خانوادگی و پسورد. انتخاب “فرستادن آگاه ساز به کاربر” کاملا اختیاری است.
نقش کاربر جدید را انتخاب کنید. این نقش ها می توانند مواردی مثل مدیر فروشگاه، مشتری، مشترک، مشارکت کننده، نویسنده، ویرایشگر، مدیر کل هستند. در پایان روی افزودن کاربر تازه کلیک کنید.
هر کدام از این نقش ها، دسترسی های متفاوتی دارند. اینکه انتخاب کنید ادمین جدید در کنار شما چه دسترسی هایی داشته باشد، مسلما به سیاست هایی که از قبل تعریف کرده اید مربوط می شود. پس با توجه به آنچه که در سایت مد نظرشماست، ادمین مورد نظر را انتخاب کنید و به کاربران تازه اضافه کنید.
ممکن است، مواردی هم پیش آمده باشد که ادمین اصلی سایت شما به پنل مدیریت وردپرس دسترسی نداشته باشد یا به دلایلی این دسترسی ها دچار ایراد شده باشد. برای این شرایط براحتی از طریق سی پنل می توانید این ایراد را رفع کنید. آموزش آن را در آینده خواهیم گذاشت. پس با ما همراه باشید.
دیدگاه خود را ارسال نمایید